mspkramopuzz

Alla inlägg under maj 2013

Av kram o puzz ... - 11 maj 2013 14:07

Hallojz igen! Många har undrat hur jag gör min muspekare till superman! Så nu tänkte jag visa det! Gå först in på sidan www.cursors-4u.com. Då ser det ut såhär:   då trycker    du på te.x Då ser det ut såhär:   Då trycker jag på den jag vill ha. Då ser det ut såhär:   Då trycker man INTE på Download! Utan man kopierar första rutan   Sen loggar jag in på min blogg och trycker på inställningar. Sen på menyavdelningar. Då står det översätt bloggen. Men då ändrar man det till HTML-kod. Sen så klistar man in det man kopierade. När man gjort det så måste man skriva ett namn där det står namn:. Sen så trycker man skapa avdelning! Hoppas det var ett bra svar:) Om ni inte fattar så fråga era föräldrar:) Byye♥

Av kram o puzz ... - 11 maj 2013 13:53

Hej! Sorry för dålig updatering! Men aja! Jag frågade om det var ngn som ville vara med på bloggen och det var det! Här kommer bilder på dom som ville vara med:     Byye♥♥

Presentation


Hejsan♥ Jag är en helt vanlig tjej (Hmmm... Typ iaf:D). Jag spelar MSP allt för ofta men men.. Hoppas ni gillar min blogg:)

Besöksstatistik

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Dålig
 Sämst
 Bäst
 Awesome
 Super bra

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards