mspkramopuzz

Alla inlägg under mars 2013

Av kram o puzz ... - 31 mars 2013 19:33

Hej! det känns som det är dags för att göra en ny header... Håller på med en nu! Seeeees<3  

Av kram o puzz ... - 31 mars 2013 18:56

Hej! Nu har vi varit och köpt lotter!:) *Intresse-klubben antecknar* xD Hade en ny vänförfrågan när jag logga de in xD:  Seeeeeeeeeees<3  

Av kram o puzz ... - 31 mars 2013 17:34

HEJ HEJ!!! JUST NU ÄR JAG J*WLIGT FÖRBANNAD!!! JAG HÖLL PÅ ATT SKRIVA ETT INLÄGG! GANSKA LÅNGT (SÅKLART)! SEN FÖRSVANN HELA S*ITEN!!!!! GAHHHHHH! OM DET HÄNDER IGEN KASTAR JAG DATORN I GOLVET!!!!!! (Överdrev xD) MEN AJA, LUGNAR NER MIG NU OCH SLUTAR SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER............ Så nu har jag lugnat ner mig xD Just nu sitter jag i en säng och bloggar med en JÄTTE seg dator xD (Det var därför allt försvann, säkert!) Hmmmmmmmmmm...... JUSTJA!!!! Det var länge sedan jag hade en dagens moviestar! Jag ska nog göra om det till månadens moviestar! Aja, här kommer dagens moviestar. Nej just ja! Månadens moviestar<3:   Snygg va?! Hon gav mig två presenter och är jätte snäll mot mig <3 Tack colette1<3<3<3 LÖÖÖÖÖW YAAAAAA!<3 Jag har blekt slingor i håret xD Så nu vet ni det xD Kan ni inte tipsa min blogg till andra?! Hade varit sjukt snällt<3<3<3 Hade tänkt att detta skulle bli mitt rekord inlägg! xD Så nu bara skriver jag massa saker:) Jag ska tipsa om några msp-bloggar!: www.mspcceline.bloggplatsen.se www.mspjulle10.bloggplatsen.se www.mspcasadi10.bloggplatsen.se :) Ska KANSKE spela bingo idag:) Roligt roligt xD Jag finns på movie om ni behöver mig :'D Kan ni inte skicka frågor eller kommentarer? Please! Det var länge sedan nu........ Ska nog börja updatera bloggen oftare igen:) JIPPIE!!! Tänker ni dåe<3  Här kommer en bild på mig<3 (Den var med på bloggen nyss så den är lite gammal!):   Men vi ses sen! Tror att detta är mitt rekord inlägg nu så byyyyyyye<3  

Ojj

Av kram o puzz ... - 30 mars 2013 08:41

Hej hej! Nu blir detta ett inlägg från mobilen för jag har inte updaterat på länge...... Men aja! Jag jar skaffat en instagram som heter mspkramopuzz så följ mog gärna där:) byyyyye<3

Av kram o puzz ... - 28 mars 2013 10:32

Hej hej! Kan inte ni vara så snälla och skicka frågor och kommentar till mig? Det var länge sedan nu!<3 Byyyyyye<3

Av kram o puzz ... - 27 mars 2013 20:39

Hej! Här kommer en liten bild på mig♥:    

Av kram o puzz ... - 27 mars 2013 17:01

Hej! Jag hade REA på ALLA sc saker:)   Detta är vad jag köpte:             Mycket va?:D Totalt 33 saker xD Nu har jag typ inga sc :( Men aja xD Blev nöjd med det mästa jag köpte! Byyye:)  

Av kram o puzz ... - 27 mars 2013 14:23

Hej! Nu e jag i levelp 7:) Äntligen:D   JDetta valde jag:   Den ska jag ge till casadi10♥ Ps. Hon tar en paus från msp och bloggen! Men hon e inne på msp en gång om dagen!  

Presentation


Hejsan♥ Jag är en helt vanlig tjej (Hmmm... Typ iaf:D). Jag spelar MSP allt för ofta men men.. Hoppas ni gillar min blogg:)

Besöksstatistik

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Dålig
 Sämst
 Bäst
 Awesome
 Super bra

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards